CSR stratégia
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása – CSR, Corporate Social Responsability – azt jelenti, hogy a vállalatok önkéntes alapon üzleti tevékenységükbe integrálnak társadalmi és környezetvédelmi célkitűzéseket is, és ezen elvek mentén alakítják kapcsolataikat érintettjeikkel. A Prominart Kommunikáció vállalja vállalatok számára CSR stratégiájuk kidolgozását, és megkeresi a vállalat profiljába leginkább illeszkedő támogatási formát. Ügynökségünk jó kapcsolatokat ápol civil szervezetekkel, így pontos programok, projektek támogatását is ajánlhatunk Ügyfeleinknek.
Friss munkáink
Microsoft Önkéntes Nap
Második alkalommal szervezhettük meg a Microsoft számára a nyári Önkéntes és Fenntarthatósági Napjukat.Tovább »
Esélyek utcája Újbudán
Újbuda Önkormányzata megbízásából vettünk részt az Esélyek utcája elnevezésű programban, amelynek szakmai rendezvényét és kommunikációját szerveztük.Tovább »
Üdvhadsereg szépségnap
Óriási sajtóvisszhanggal rendezte meg ügyfelünk az Üdvhadsereg harmadik szépségnapját a Válaszút Háza Női Rehabilitációs Intézetében.Tovább »